tv-kväll!

det var väldigt länge sedan som jag satt & kollade 2 timmar på tv!
men idag var det dax för " idol" & "heroes"  dessa två program kan man ju för allt i världen inte missa! mkt bra var båda två!
jag kan inte sluta att tänka på mina " superhjältar"..... som dom har kämpat i år... dom var verkligen värda att vinna tycker jag!!  hoppas inta att den här förlusten gör att de tappar intresset för fotboll... åååååå dom var ju såååååå nära att vinna idag!  men när det blir dax för straffar kan vad som helst hända...så är det ju.
för mig kommer de att vara de största vinnarna för alltid ! jag hoppas att vi kör med samma lag nästa år, skall bli kul att få följa dessa underbara barn, se dom utvecklas..  :)
näää nu ska jag sluta att analysera & tänka sönder mig själv.... nu laddar vi för innebandyn & handbollen istället!
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0