5 1/2 årskontroll!

Så gick Hampus igenom besiktningen utan anmärkning!  :)
hehe...
Det var hur lugnt som helst med sprutan & allt det andra dom grejade med, han var superduktig!  eller som doktorn uttryckte sig så bra:  En Perfekt Pojke!  haha, jag kunde inte sagt det bättre själv!  :)

Hampus & jag har haft en heldag för oss själva, efter lämning av Anton på skolan, for vi upp på kaffe till Bror & Milo, där hade vi en skojsig stund!
sedan for vi hem & gjorde köttfärsbiffar på ett par kilo färs, de vart sååååå goda!  sedan efter lite provsmak, frös vi in dom!
vi har även gjort påskrisen så fina såååå !  Hampus fick sätta fast dunen & äggen vart han ville, och det vart finfint!
han hängde t.o.m dit en biljardboll..nyckelknippa... han tyckte den skulle hänga fint med de andra äggen...  :)

 Anton har vart hem med Erik idag, sedan hängde Erik med oss på innebandyträningen ikväll!  det var drygt 30 barn där idag, sista gången innan uppehållet...  lite trist..men nu sätter ju snart fotbollen igång!  :)  wihoooo!
jag håller på att samla ihop laget för snart kommer jag att dra igång med träningarna!  :)

nu ikväll har jag gjort lite påskkort, som vi lagt i påskäggen som vi har gjort & ska ge bort!
imorrn ska jag jobba kvälls..... känns bra!
sedan är det snart påsk!  men jag jobbar exakt hela påsken.... blir pengar i skattkistan det!  :)
nu ska jag sussilussa!
kramkram

Kommentarer
Postat av: tomas

vart besiktar man små barn? ... på övergård ?

2009-04-08 @ 13:10:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0