Cup i S-vall & Bröllopsdag! :)

Nu så kan jag skriva det äntligen: GRATTIS MADDE & DANIEL !!! idag har de nämligen på Gustavs dop, överraskat hela släkten där med att gänga sig!  :)
dopet blev till ett bröllop oxå...skojigt !  hoppas att de haft en underbar dag & natt på hallstaberget...  :)
åååh skulle vart roligt att få vara med & sett på bröllopet.... MEN jag har haft det skojskoj idag oxå!
jag & Anton stack ju till S-vall imorse tiiiidigt.....  :)
det har varit en full-laddad dag verkligen i nordichallen måste jag säga!
5 matcher hann Antons lag med, så de var ganska möra när dagen nådde sitt slut vid fyra tiden!
Sollefteåbarnen var verkligen superduktiga idag!
Anton var så stolt att han hade fått vara lagkapten....  :)  åsså gjorde han hela 15 !  mål under dagen som gick!  wihoooo  sikken målskytt han är vår duktige son!
Cupen var himla stor, det var garanterat väldigt många hundra barn som var med, i åldrarna 7-16 år!  superhärlig stämmning var det oxå!
Vi hann med ett par svängar till birsta & in till staden för att bli bjudna på fika av min kompis från min tid i s-vall-Andreas, han äger stadshuset mitt i staden, så där fick vi kladdkaka & glass!  smaskigt värre!
i birsta fick Anton handla lite småsaker , jag köpte ingenting, endast lite mat på Willys!  :)
Vi gick en sväng på Arken Zoo oxå, där trivdes Anton kan jag säga!  så många fina djur såg vi där, bl.a hamstrar,kaniner,råttor,ödlor,fiskar,fåglar... mössen var superfina... skulle nästan vilja ha en här hemma!
När vi kom hem igen till hjältaskogen, vid 19 tiden, var vi sååå trötta men otroligt nöjda med dagen!
det har varit mysigt att vara med bara Anton en dag .... jag tror att han känner samma sak! han tyckte det var mysigt...  :)  nyttigt för båda grabbarna tror jag.... för sedan vi kom hem ikväll har de två kidsen inte gjort annat än att pussas & kramas med varandra! gullungarna!
Hampus han hade haft det skoj med T idag oxå!  han hade haft jättekul på kalaset hos Markus , mkt barn hade det vart där....  :)
Imorrnbitti är det iväg på jobbet heeela dagen & heeela kvällen!
många kramar till er ! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0