Handbollsmatch= ont i kroppen..... :)

ojoj sikken träningsvärk jag har nu....  :)
matchen mot grabbarna på handbollen igår satte verkligen sina spår idag!  hehe...
det var superkul igår, vi mammor hade fullt sjå att hinna med barnen!
vi spelade 2 spökbollsmatcher & 2 handbollsmatcher!
det var väldigt lika & spännande matcher!
Anton tyckte att det var jätteskojigt att spela mot oss mammor, det tyckte nog alla barnen!
men alla mammor var inte med.... fegisar....  hihi!
men vi som kämpade var himla duktiga tycker jag!
det var verkligen en superlyckad kväll!

Idag har jag , pappa & mamma vart på sopstation med allt jag hade packat på släpkärran.... mycket blev det... och idag & ikväll ska T tömmma garaget... så det blir nog en vända till....   :)
imorse var jag till bror & fick mig en kopp kaffe, sedan for vi & handlade, så hängde bror & Milo med mig hem en sväng, sen var det ju dax att åka på sopstation... så det blev bara en kort påhälsning av Milobubbas!  :)

Nu har jag hämtat posten, fick mina 4 böcker som jag hade beställt!  jippie!
bl.a " Slumdog Millionaire" & några deckare.... så nu har jag ett gäng att läsa!

nä nu måste jag skynda in i duschen innan jag ska på jobbet!
see u!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0