Måndag igen då! :)

Tjoooooo!
idag jobbaade jag endast till 13!  UNDERBART!
sedan hade jag en halvtimma till övers innan jag skulle hämta barnen på skolan, då passade jag på att fara en snabbis ner på stan för att inhandla ett par påskprestenter... till Milo blev det 2 små mkt bra saker, och till älsklingarna blevo det varsin MKT bra sak, som de kommer att gilla!  :)
har vart ute i förrådet idag oxå & tagit fram lite små påskpynt, åsså har jag & killarna vart ute & plockat lite påskris!
riset ska få ligga & torka lite tills imorgon, då ska vi hänga på lite påskägg & sätta dit lite dun i olika fina färger!

idag hängde Erik med Anton hem efter skolan, de har haft det riktigt skoj idag, de var t.o.m ute & lekte  i spöregnet!  det tyckte de nog var allra roligast tror jag...hehe... som de skrattade ute då!
imorrn skall anton visst hänga med Erik hem.... skojskoj!
jag & Hampus vi ska på 5 1/2 årskontroll & överskrivning till förskolan.... så nu har man inte något BVC barn längre! :)
dom kommer ju att ge en spruta imorrn oxå..... ush!  det var INTE kul  alls när Anton skulle få sin spruta.... hoppas att det går mkt bättre imorrn för Hampus....

Idag när jag hämtade Hampus på dagis, så hade det satts upp en lapp om att ett par pappor ska starta ett kvarterslag !  och ville veta hur många som var intresserade...Hampus sa åt mig på en gång att han skulle visst vara med i fotbollslaget!  :)  än så länge var det han & Markus som hade skrivit upp sig...hoppas att det blir ett fullt lag! 

Nu kollar jag på " ballar av stål"  haha...vilket kul program!  sjukt så det räcker.....  :)
nä nu hörs vi imorgon vänner!
kramkramkram!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaa, det ser ut som att Erik och Anton har det jättekul ihop på innebandyplanen,dom är lite lika,det är bara vinst som gäller, glöm det där med sprutan tills det är dax(har jag märkt på jobbet)så tror jag det går bäst, vill H inte spela i förskolelaget i kvartersen så tror jag att han platsar jättebra i Superhjältarna till våren,eller hur?

2009-04-06 @ 22:43:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0