Påskdagen & Annandag Påsk

Godafton !
åååååå så underbart, nu är jag ledig imrrn, sedan har jag 2 kvällspass... vilket betyder att vi får 3 sovmornar !  :)
detta därför att barnen har ju påsklov nu!
och eftersom vi är väsignade med 2 pojkar som gillar att sova på mornarna... och är uppe halva nätterna...  :)  nädå, så är det inte riktigt!
men nog sover de till minst 9 om de inte blir väckta...så det är ju härligt!
när man annars är van att kliva upp 5:30 varenda dag, skjutsa barnen på skolan... så är dessa loven sååå sköna emmelanåt!
imorrn skall vi inte göra nåt särskilt vad jag vet... joooo, på kvällen har vi ju årets 1:a fotbollsträning!  :)
skall bli så himla kul att börja träna kidsen igen, få se hur mkt de har utvecklats sedan i fjol... skall bli väldigt intressant & se om deras spelteknink har förbättrats...  jag hoppas & tror att barnen har saknat fotbollen & att de är på toppenhumör imorrnkväll!  jag har gjort lite forskningar på nätet & har nya övningar & fotbollslekar på gång!
grabbarna här hemma har godkänt övningarna.... så jag får lita på dom!  :)
så nu blir det inomhusträning några veckor tills det är helt torrt ute!

Igår på påskdagen jobbade jag från tidig morron till sena kvällen...så det blev inte något roligt gjort på hela dagen.... barnen hade haft det skojigt hemma med T, de hade cyklat mest hela dagen!  :)

idag efter att jag slutat jobba, for jag upp till mor & far för att hämta barnen...men vi blev kvar där tills halvsju tiden...  :)
blev bjudna på middag, sedan kom Milo dit, vi skickade hem hans arma föräldrar så vi fick ha han för oss själva!  :)
efter lite lek & bus med Mio & kattungarna, så surrade jag lite med Sandra, som var hemma från skellefteå med sin Liam... alltid skoj att träffa dom! vi gick till sandras mammas hus, som är ett hus från mina föräldrars... så att Milo fick titta på deras fina kakaduor...han var mkt impad av dessa fjäderfän....  :)
jag fick jättefina stickade tofflor av sandras mamma oxå!  helt underbara!  så snällt av henne...  :)
barnen lekte med Liam några timmar, de hade saknat Liam så mkt....

När vi kom hem vid 19 tiden ringde grabbarna efter grannpojken Jacke, så nu har han vart här hela kvällen & nyss gått hem!  eftersom han är killarnas superidol, så var de sååå glada att han var här så länge & va med dom!
nu sussar killarna sött i sina sängar, jag ska kolla på Ballar av stål.... sikket sjuuuukt program!  :)
sedan blir det sängen för en tröttis som mig själv....   :)
puss & kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0