Sköna Söndag!

Hallåå vänner!
dagen som gått har vart proppad med aktiviteter!  :)
det har vart så härligt väder så vi har mestadels varit utomhus...
vi packade fikaväskan & for till en lekplats, där spelade vi fotboll & härjade på i några timmar!
sedan blev det en sväng till mor & far, för att leka lite med Milo, som de hade kidnappat!

väl hemma igen vid 16 tiden fortsatte kidsen sin utevistelse..i totalblåsten....  :)
jag gjorde middag, som vart såååå j-vla god!  gjorde kyklingfiler i ugen med en sås gjord på creme fraische, curry,chili... åååå så gott! med potatiskroketter till!
efter middagen kom grannbarnen hit, alla barn & jag bakade bullar, både vanilj & kanel, åsså slängde jag ihop ett gång morotsmuffins oxå när jag ändå var igång!  :)

det där hälso-herbalife-grejen jag skulle ha härhemma blir inget iallfall... vi tar det senare fram i Maj istället!
den 12:e Maj, då ska jag ha ett smyckeparty oxå härhemma!  det är märket Tulpano, som en tjej ska komma hit & visa upp!  kolla in hemsidan, Tulpano.se, så får ni se vad fina grejor!  jag kommer att skicka inbjudningar till er alla senare fram!  :)

Nu ska jag kolla lite på filip & fredrik-Marilyn Manson skulle vara gäst ikväll!  ROCK ON !  haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0