snart är det påsk!

Imorgon börjar påsken! härligt!
eller... ja, jag ska ju jobba hela påsken....  men det är ju härligt det oxå!  :)
ikväll har kvällen på jobbet gått i ett nafs!  det är härligt med så bra jobbarkompisar tycker jag!
T han fick åka tomhänt hem från dagis& fritids idag han!
Hampus följde med Markus hem, & Anton hängde med Robin!  grabbarna var där hos sina kompiiiisar tills 19 tiden,. så de hade vart ordentligt nöjda när T hämtade dem!  :)

Nu till en  sak som irriterar mig såååå ......
Jag äter ju som de flesta vet, mediciner för min ryggskada... som farbror doktorn skriver ut till mig kontinuerligt efter mina receptbeställningar... det har hänt några gånger att det strulat med dessa recept... att de blivit bortfifflade... bortglömda.... inte av mig, utan strul med doktorer...
så verkar det även denna gång ha blivit.... så himla lägligt lagomt till att det är en framstående låååååånghelg framför oss!  med stängda apotek....  :(
nu har jag mailat VC och hoppas innerligt att jag hinner med att få mina mediciner innan apoteket stänger imorgon...annars blir det INTE en trevlig påsk kan jag säga......  för utan mina mediciner tar jag mig liksom inte ens ut ur sängen.... det finns ett fåtal personer som har sett mig ha RIKTIGT ont... därav mina föräldrar , som fick den oturen att se mig liggandes i soffan förra sommaren.... utan att kunna ta mig upp... de blev ganska förbannade på min läkare då kan jag säga... för den gången var det han som tyckte att jag skulle " pröva" att vara utan mina mediciner för att se hur jag mådde.... och mådde , det gjorde jag ju.....  trodde jag skulle svimma.... av smärta.
Om jag ska förklara min smärta, för er som inte vet, så kan jag säga att det känns som om man ska gå av på mitten...min rygg orkar inte hålla upp överkroppen liksom.... jag tippar frammåt...
har ju fått ett antal träningsprogram under dessa åren jag haft detta, och visst, vissa funkar helt ok, men det är ju bara att bita ihop & inse att jag kommer att antagligen få käka meiciner livet ut, som min doktor så fint uttryckte det som...  om dom inte gör som i anda länder & börjar att operera mjukdelarna i ländryggen.... men det tror jag inte att vårt land kommer att tillåta... det är endast ett fåtal länder som gör detta ingrepp som jag förstått det som...
men jag vet inte om jag skulle våga göra nån sådan operation heller för den delen....  :)
nogtjatat från mig.
det blir inte bättre av att klaga ... det vet jag.... försöker att hålla humöret uppe så gott det går...men jag har ju som sagt ett himla humör....   :)
jag biter ihop!  :)
tur att man har barnen & nära & kära som alltid ställer upp för en i ur & skur... jag älskar er alla innerligt....
även mina jobbarkompisar som står ut med mig & mitt humör emmellanåt....   :)
nu har jag skrivit av mig en hel del.....
puss & gonatt!

Kommentarer
Postat av: Jimmy

Du får väl beställa Tramadol på nätet och invänta razzia? ;)

2009-04-09 @ 07:31:17
URL: http://www.jimmysbetraktelser.se
Postat av: systeryster

Hahahah...du är ju rolig du!

skulle inte tro det hörrö... :)

då har jag hellre ont ett par dagar!

glad påsk på er!

2009-04-09 @ 09:52:09
URL: http://vickkanh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0