Torsdag!

Det blev ingen kompis för Hampus idag.... hans kompis som skulle hängt med oss hem, vart hängig... MEN vi fick med oss en annan Persson istället!  :)  Alfred!
grabbarna lekte & jag spelade en fotbollsmatch med dom... som jag givetvis förlorade.... såsom jag även förlorade med 21-0 mot Hampus på NHL spelet  i morse....   :)
jag & Hampus gjorde chokladbollar oxå i morse!  dom är snart slut....    :)
jag & Hampus har även hunnit med att vara miljömedvetna & vart iväg och kastat en massa papper,tidningar samt pantat massa flaskor!
just nu har vi grannbarnen här som busar som tokar!  :)
ikväll ska jag ta en prommis med stavarna igen... åsså blir det lite träning med pilatesbollen....  :)
hade tänkt att jag skulle hinna med att byta lite dukar oxå... får se om jag ids...
imorrn ska jag jobba kväll..... grabbarna ska på kalas på badhuset, det är Gabriel som fyller 8 år som bjudit dom.

nä nu ska jag ta & kolla till alla barnen!
kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0