Valborg !

Hej på er!
har inte skrivit på ett par dagar... jag blev ju sjuk.....  :(
blev hemskickad från jobbet igårkväll, då hade jag hållt ut några timmar, tills jag insåg att jag inte gjorde någon nytta där... snarare tvärtom...
idag har jag legat inomhus mest hela dagen, fram tills vi skulle till pappa & äta vid kvällskvisten.... jag känner mig mör & öm i kroppen, ryggen värker ännu mera nu när jag är dålig, antagligen för att jag har nåt virus i kroppen...
jag har hosta, förskyld....ja det vanliga vid en kraftig förskylning vill säga !
nu är jag ledig fre-lör-sön, får se om jag hinner pigga på mig tills på måndag.... så trist att vara sjuk, helst när man är ledig helgen.... pissigt!
mår jag fortfarande halvdåligt på söndag, kommer jag att vara hemma även måndag för att återfå min fulla kraft!
kan minnas att även förra året vid den här tiden, valborg, fick jag nån sorts influensa oxå.... min kropp verkar inte gilla våren inte....
ikväll har vi iallfall haft det mysigt... barnen har fått smälla smällare med pappa & Thomas, vi har grillat, haft det riktigt trevligt med pappa!  mamma min jobbar dygnet....

nä nu måste jag sussa, skriver kanske mer imorrn.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0