Vårt barn är ett geni ! :)

Puuuh!
Så var en kväll på jobbet avklarad då... en kvar... jag känner mig ap-trött i kroppen, ont i halsen, förskyld & hängig.... buhuhu  synd om mig......
Tur att det har varit grejer idag som piggar upp en!  :)
t.e.x utvecklingssamtalet med Antons fröken!
wohoo  han är ett geni- fast det visste vi ju redan...  :)
näää då, fullt så mkt ska vi inte ta i.... men det går väldigt bra för honom i skolan iallafall, och det ärver han nog inte mig ....hehe.... fast jag gillade ju skolan oxå, även om jag inte hade toppbetyg i alla ämnen...
de hade gjort nåt tids-test om barnets nivå, och Anton låg på den nivå som man skulle vara på när man går i vårterminen i 2:an !  bra jobbat det, när man som han går i 1:an nu, så då måste man väl få vara liiiite stolt iallfall?  :)
fast det var ju det där med pratandet på lektionerna då..... hmm.. DET har han ärvt mamma iallfall!  :)

Hampus har vart på VC idag, om kattallergin....   de tog inga prover nu, men om det fortsätter med hans nästäppa så skulle vi bara komma tebax , så skulle de fixa det!  men just nu är han ju inte täppt i näsan.... fast det kan ju bero på att kissarna är ute hela tiden oxå..... får se hur det går....

killarna har haft fotbollsträning idag oxå, 15 barn hade det varit där!  KUL !
och duktiga har de blivit oxå, våra superhjältar!
nu är jag så pissigt hängig att jag ska gå till kojs.......
med förhoppningar om en piggare morgondag.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0