Wihooo Måndag igen då! :)

Tjooo!
ikväll har jag arbetat! innan jag for på jobbet, så arbetade jag hemma! :)
det finns nästan inget mer avkopplande än att få gå runt helt ensam i huset & städa... härligt! 
det ser mestadels ut som en leråker härhemma nuförtiden... men snart har jag kapitulerat mot denna lera som dras in & ut... men ännu finns städdrottningen i mig, leran skall väck!
haha!

idag har T vart ner på sportaffären med Hampus, nu har han inhandlat nya målvaktshandskar i ministorlek... så söta!
han ska ha dom på sin 1:a fotbollsträning med sitt nya lag på söndag! sötnosar....  :)
de köpte även nya Puma-fotbollar, verkade kanonbra!  ska testa dom imorgon på fotbollsträningen, nu har jag kollat ut lite nya övningar oxå!  så nu ska barnen drillas må ni tro!  :)

har skrivit ut lite nya supergoda kakrecept på jobbet ikväll oxå.... jummyjummy.....  lägger nog ut dessa imorgon!
alla måste få ta del av dessa läckerbitar!

nä nu ska jag kolla på CSI som jag spelat in!
tjingtjong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0