Dagens tips!

Hej vänner!
I dag har jag ett par superbra sidor att tipsa om!
jag var ute efter smaksättnings-sirap till kaffe, så man kan göra goda lattes hemmavid, och hittade den här braiga sidan!  inte alls dyra heller!
den heter: Gourmera.jetshop.se
kolla får ni se!

sedan har jag en till sida som jag oxå hittade nyss, den riktar in sig på olika smaksatta kaffesorter, the:er, allt som har med kaffe,fika & annat roligt att göra, de hade jättefina doft-ljus oxå, bl.a som var formade & luktade som olika bakelser... choklad,frukt mm.mm....
den heter: aromia.se

annars idag fick jag med mig 4 barn hem från skolan idag, det kunde ha blvit 5.. Anton ville ha med en kompis från klasen...men det fick räcka med 4 för idag...  :) jag klarade av att säga nej!  :)   nu har grannbarnen kommit oxå, så de är 6 st som leker vetrinär med kattungarna.... hihi...  vi har nyss vart ute & kört lite 4-hjuling, men det blev soppatorsk...  som tur va hade alla barn hunnit köra några varv var....   :)

Ikväll är det Hampus sista match för säsongen... hoppas det går bra för dom!  de är så himla duktiga småkillarna!!
Anton spelar oxå ikväll, men de har 2 matcher kvar, heja superhjältarna!!  :)
18:50 spelar båda grabbarna, så man får väl klona sig eller nåt....  :)

Nä nu ska jag börja med middagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0