Fullt Hus! :)

just i detta nu sitter det 6 st glada barn & fikar dricka & glass här hemma!  :)
efter Hampus träning i morse, fick vi med oss Elias hem, fast först bar det av på Stures, min mor hade lovat barnen lunch där... det var poppis kan jag säga...  :)
när vi var på väg hem, ringde kompisar till båda grabbarna, Erik & Axel, så då hämtade vi upp dom o¨xå innan det bar hemåt mot hjältaskogen igen!
väl härhemma kom grannbarnen oxå hit, så nu kan man säga att vi har fullt hus med barn!!  härligt!  så länge de är sams iallfall......  :)
jag tycker det är så härligt med en massa ungar härhemma.... men tro nu inte för den delen att jag vill skaffa fler själv....  nejnej, det är så kul att låna andras , och att barnen har många bra kompisar... det är mkt värt det!! 

Ikväll är det dax för träning med Superhjältarna, sedan är det hem & försöka göra tidig kväll för killarna.....
hur nu det ska gå....   :)
det är ju skolstart imorrn!!!
Anton längtar så han håller på att spricka!  :)
Hampus är lite mer avvaktande....  lite nervös tror jag att han är....   :)

ska bli så kul att få följa killarna till skolan imorrn!!

Nä nu dansas det hejvilt inne i vardagsrummet till High School Musical 2... måste kolla till dom nu!
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0