Jaha... & vad göra nu då?

Så där.
nu har vi vart & lämnat killarna till deras 1:a skoldag denna terminen.... HAmpus allra 1:a skoladag nånsin...Anton börjar 2:an !  herrejesses vad tiden flyger iväg va?....   :)
känns skumt att lämna båda grabbarna.... och sedan fara hem ENSAM.....  men man vänjer väl sig till slut.
Jag har pysslat på lite sedan jag kom hem... rensat iordning garderoberna på killarnas rum....  småstädat.... ska försöka att sitta en stund & ta det lugnt oxå....   :)   jag har sååå himla svårt för det alltså!  att inte GÖRA något....men det fattar ju jag oxå att man inte kan göra hela tiden... göra saker hela tiden alltså....
ska ner på stan en sväng innan jag hämtar killarna, ska inhandla en present till grannpojken som fylelr 5 år på onsdag! sedan ska jag till pappersåtervinningen & kasta en massa... 
sedan ska jag en sväng på Studio Fresch...hörde ryktas om, av min bror, att de har mina favvo-ljus där!  Yankee Candle, doftljusen som jag berättat om tidigare här på bloggen!  så det måste ju absolut kollas in!
Det verkar som om vi har båda kissarna borttingade nu iallfall....  kanske..... 
nä nu ska jag äta lite grahamsgröt till lunch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0