Kokning & fikadagen!

yo på er!  :)
idag har man ju vart ledig, häligt med sovmorgon ibland...  :)
när T slutade jobba vid 14 for vi ner på Westerlunds & fikade, mumma det !
sedan gick vi en runda på stan, bort mot Skattkistan, där inhandlade vi en till kattlåda, eftersom de små kissemissarna börjat att springa omkring...och då måste vi börja med deras toaträning.....   :)   förresten, vet ni nån som vill ha kissar?  de är leveransklara i början på september !! 
efter stadsvandringen for vi hemåt, för att göra middagen, som idag bestod av stekt rödspätta med färsk potatis !
efter middagen kom min bror m. familj på fika... så vi har alltså fikat 2 gånger idag....  :)  men det får man göra ibland!
Milo var som vanligt på ett urgulligt humör!!  han har börjat att prata så himla mkt!  det går fort nu ....  :)
ikväll har jag kokat ett par flaskor med hallon/rabarbersaft oxå!  det blev helt suvve att blanda hallon & rabarber!  hur gott som helst!
sedan framöver skall vi göra lite blåbärssylt & svartvinbärssaft oxå....
nu måste killarna sussa...imorrnbitti är det supertidig morgon  för dom igen.... samma på fredag..... men det går nog bra det!
sedan är det ledig helg!  underbart!
på lördag hade vi tänkt klättra upp för multråberget med grabbarna!  jag gjorde det ofta när jag var liten, och tyckte det var jättemysigt, så nu ska vi se vad killarna tycker om det......   :)
puss på er vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0