Mitt i natta....

Hohoho mina vänner!  :)
så sitter jag här än en gång, mitt i natta & skriver littegranna....   :)
Men imorgon drar allvaret igång igen.... skolstart för killarna!!  :)
känns lite skönt oxå faktiskt att de gamla rutinerna kommer igång igen...

Idag har vi haft en hel massa barn här i husét!  alltid skojigt tycker jag!
först i morse, eller morgon för oss, lunchtid för alla andra..  :)  fick vi besök av lille Milo med familj, det var bara en kortis de var här, men vi hann ialfall pussa lite på gullungen!
sedan kom en av Antons kompisar hit, sedan dök grannbarnen upp oxå!  :)
mitt i alltihopa stack jag en kortis på loppis, T var hemma med barnen, på loppis gjorde jag fynd!  hittade 5 jättefina dukar, gammeldaxa som jag gillar, alltihopa endast 20 riksdaler!  så nu är de tvättade,strukna & pålagda!
vart så fint så!

Ikväll har vi vart barnvakt åt grannbarnen tills 20 tiden, sedan har jag skjutsat Anton till min mor & far, han ville sova över där en sista gång innan skolan startar...  :)  så jag & Hampus har myst själva härhemma med film & godis!  så har vi satt upp lite Harry Potter plancher på hans rum....    :)
Nu kollar jag på Twin Peaks... har hunnit med 3 avsnitt nu ikväll...   :)
men nu är det hög tid att kasta sig i säng, om 8 timmar är det dax att åka på träning med Hampus!!
Så so long vänner!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0