Multråberget & bakning!

Tjo!
idag har vi vart upp på Multråberget, vilka kämpagrabbar man har alltså... de var hur duktiga som helst på att gå hela vägen upp- och det VAR jobbigt kan jag säga!!
vi tog fika med oss, det tog ca 1 timme & klättra upp, sedan var vi däruppe & fikade & kollade utsikten, och såklart graverade in våra namn i stugan däruppe!  :)  ett par timmar var vi nog där iallafall!  härligt!

sedan idag har grannbarna vart här & lekt , åsså har vi bakat lite mer... jag tror jag har nån vuxen variant av ngn bokstavskombo-sjukdom.....     :)   det blev kolakakor & kanelbullar som nu har åkt in i frysen!  men nu så har jag bakat färdigt på ett låååångt tag!  nästa bak blir nog till jul skulle jag tro! 

ikväll ska jag kolla in nya Wallander -filmen,  älskar Wallander....   :)
imorrn blir det nog en liten tripp till Dollar i K-fors...ska inhandla lite småsaker tills grabbsen börjar skolan på måndag hade jag tänkt!  nån som vill hänga på?

Kram på er alla! 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag älskar också Wallander, och alla andra deckare också! Ha en bra kväll!

2009-08-20 @ 20:18:00
URL: http://lillhannas.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag kan hänga med om jag inte blir utringd imorronbitti

2009-08-20 @ 20:27:39
Postat av: Anonym

vore kul att veta vem som skrev tidigare inlägg... :)

2009-08-20 @ 21:08:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0