Picnic & bakningsdag!

Hallå vänner!
idag har Hampus haft en kompis här, Markus, vi hämtade han på dagis vid 12, sedan for vi hem till oss.
väl härhemma har killarna lekt & busat!
vi tog även en skogspromenad, vi tog med oss mellanmål & traskade ut i skogen!
det var superhärligt väder, så det var sååå skönt!  i skogen klättrades det & härjades friskt! åsså intog vi ju såklart det medhavda fikat!
mot kvällssidan när kompisen åkt hem, så har jag & Hampus bakat & kokat saft!
Anton har varit med T på match i Ramvik, T lag vann med 3-2 !  tjohoo!
Ja, iallfall , jag & Hampus har ju kokat smultronsaft, som blev as-god!
åsså bakade vi kladdkaka, en stor en...  :)  och så blev det ett gäng stooora hallonmuffins!
så nu finns det lite godsaker i frysen...  om nån bara vill komma & fika så...
imorrn har jag lovat grabbarna att vi ska baka bullar oxå!  de gillar ju att vara med & kladda i köket!  :)
nu är det inte många dagar tills skolan börjar....  spännande att få 2 skolkillar!  :)   Hampus har börjat att längta lite smått...men jag tror nog att han är liiite nervös oxå...  men det ska man ju vara när man börjar skolan!  det är nog alla barn tror jag...  :)
Anton han känner sig ju redan rutinerad han...hehe.... storkillen som ska börja 2:an !
ikväll när killarna somnat blir det Twin Peaks i vanlig ordning...samt lite Häägen Daaz smarrig kola-glass!!!!
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0