Torsdag!

Jaha... så har man avverkat sin andra kväll på raken på jobbet.... har gått bra..trots att vi har det ganska tufft där nu....
nu är jag ledig imorrn!  tjohooo!
grabbarna slutar skolan tidigt imorrn, så efter skolan bär det av först på westerlunds för en fika, sedan till badhuset när de öppnar kl 13 ! sedan så lär det nog bli bada hela långa dagen!  de har längtat till badhuset....   :)
efter badhuset tänkte vi käka pizza till middag nånstans.... nån som vill hänga på?
imorrn bitti efter lämning på skolan, ska jag upp till bror & få mig lite kaffe & pussa på Milo! sötungen....  :)
innan jobbet idag, såg jag en film oxå " Män som hatar kvinnor"   jag har ju läst alla millenium böckerna, och jag måste säga att den här 1:a fillmen var kanonbra!  de hade verkligen fått med allt som var med i boken!!
nu blir det sängläge för mig..känner mig utpumpad.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0