True Blood!

Ikväll börjar svt sända serien " True Blood" !  tjohooo!
så ikväll kl 22:00 är det jag som sitter framför tv:n.!
Ni som inte har hört talas om serien, kan jag berätta att det är en amerikansk serie... som handlar om vamyrer, Alexander Skarsgård har en utav huvudrollerna , som en vampyr.
jag har hört mkt bra om detta program, så det är klart att jag måste kolla in den!

annars sitter jag & väntar på att fara på jobbet, jobbar 2 kvällar nu.... trist på ett vis, men bra på det viset att jag kan skjutsa killarna på skolan, och kolla vad de har gjort , imorse visade Hampus mig alla sina teckningar & räkneuppgifter han hade gjort!  han sa nåt kul oxå....  jag tog fram en utav räkneuppgifterna och sa att det var ju jättefint gjort!  då sa han:  ååh den..det var ju JÄTTELÄNGE sedan jag gjorde den...  haha!  ja han har ju gått i skolan åååå himla länge... hela 2 dagar....   hihi!  han menade alltså att igår, var JÄTTELÄNGE sedan...  :)
Anton visade mig sin bänk oxå..som han bestämt säger ifrån att ha nåt bänkpapper i. han vill inte heller ha papper runt böckerna...  så får det bli !  No bänkpapper!  :)
han hade fått en ny läsbok, stolt förklarade han att det var den svåraste han hade fått..   :)  och en ny stoooooor räknebok!  ingen ide att han försöker få hjälp av mig med matten..jag är VÄRDELÖS på matte!  fast än så länge kan jag kanske hjälpa honom...   :)

Igår spelade killarna matcher oxå...tyvärr blev det förluster för båda två... men de är lika glada iallfall!
tur det!
idag efter skollämning har jag vart & handlat lite ...  städat lite.... och varit duktig och inte gjort NÅNTING annat!  måste lära mig att slappna av lite ....just det!  jag har vikt tvätt & tvättat oxå!  :)
nu är det kaffedax innan dusch & iväg på jobbet!
have a nice day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0