Helooo....

Jahaja... så ligger jag här i sängen som en invalidos..

fortfarande inte så stor förbättring i ryggen som jag hade hoppats på..  var hos sjukgymnasten i dag igen, fick lite laser, & ström, samt massage & värmekuddar... kändes väl Ok direkt efter, men nu ikväll har jag fått så j-vla förbannat ont IGEN !  både i bröstryggen & länden..  APSKIT !

Är på både min läkare & försäkringskassan om ryggis... men får man nån större hjälp då? NÄÄ...

visst, det är helgdagar och så... men vi får väl se vad som händer efter alla helger är slut.. har iallafall blivit fortsatt sj.skriven...nu till 13/1... må denna gången av sjukskrivning inte bli lika lång som den förra... 2002 var jag sj.skriven i över 1 år... jävligt tröttsamt... och fick ändå ingen hjälp.. helt fucking otroligt !  det enda läkarn sa var att jag fick smaska värktabletter livet ut möjligtvis... såååå uppmuntrande....   men nu hjälper ju knappt dom.. känns som om jag bara vill lägga mig under täcket & grina... NU är jag deprimerad... pigga upp mig någon...  tur man har barnen.. hade jag inte haft dom hade jag gett upp för länge sedan kan jag säga... dom är mitt allt.. min drivkraft..

Annars har det inte hänt så mkt... vi har vart hemma & så.. ja, vi var på bio idag med killarna, Alvin & Gänget 2.. den var väldans skoj !  det tyckte även grabbarna , som ville se den igen direkt den var slut...  :)

Imorrn är det ju nyårsafton oxå... inte ska vi göra nåt speciellt... har aldrig förstått nyårs-hypen.. tycker faktiskt att det är en dag som alla andra.. minns för ett par år sedan, då hängde jag tvätt på tolvslaget !  :) 

jag skall väl göra nån god middag & tårta till efterrrätt, åsså har vi inhandlat lite smällare... mer än så blir det nog inte... ids inte med nåt annat heller för den delen...

Hoppas att alla får en fin dag imorgon...kram.


Kommentarer
Postat av: Madde

Vi får ta och muntra upp dig nån dag, kanske en fika och en surr stund. Kanske kan hjälpa!!!

Ha det gott! Kram Kram!!!

2009-12-31 @ 10:49:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0