Julgotta-racet har startat! :)

hallooooo!

igår började jag & Hampus lite smått med att göra lite godis... hade ju liksom bestämt att inte göra för mkt godis i år... men det sket sig ju totalt!  nu när jag väl startat med att tillverka julgodis, kan jag inte sluta!!  :)

i går gjorde vi " mintknappar" & " vitchokladfudge", idag har vi gjort, " chokladtryffel" " nougat-marsipan-bollar "  & gräddkola... hur ska detta sluta....

men det är ju så skoj!

och det skojigaste av allt är att göra små gottapåsar & ge bort till kära & nära..  :)

nu väntar vi hem Anton från hockeyträningen så vi får käka middag... gourmet mat idag... köttbullar med gräddsås & mos...  :)

idag fick ju killarna öppna sina kalendrar oxå!  vilken lycka !  för nån ynka liten chokladbit...  hehe

nu så är jag ledig i 2 dagar innan jag går på min jobbarhelg... tro vad jag ska hitta på`?  förrutom att städa..tvätta..baka.. får iallfall besök av Madde m. Co imorrn efter skolan !  skojskoj!

sedan har vi ju innebandyträningen på kvällen oxå!

jag ska nog rensa lite skåp här i köket inför jul oxå... och så ska jag bara ta det luuuuugnt ! 

lovar...  :)


Kommentarer
Postat av: kattis

jo du är ju en riktig hejare på att ta det lugnt ;)

2009-12-01 @ 22:55:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0