Ny Look !

Visst är min blogg jul-fin nu?

Min kära kusin har fått pynta till bloggen nu så här innan jul !  :)  jag är mkt nöjd med resultatet!!  Tack Natta ! <3

Annars har jag inte sån stor lust att skriva nåt för tillfället.. mår ju inte så himla bra ..

det verkar som om jag blir hemma minst några dagar in på nästa vecka.. ska till sjukgymn. på tisdag, se vad han tycker... åsså ska jag få sjukintyg av farbror doktorn på måndag..

Nu hoppas jag att mina läkare tar tag i detta med min rygg nu.. så jag får komma på rygginstitutet... för jag orkar inte med detta nå mera..

att knappt orka med att bädda sängarna här hemma... det är jävligt illa det..  får sätta mig ner i en halvtimma efteråt..

blir intressant att höra vad doktorn & sjukgymnasten säger denna gången...

förhoppningsvis blir jag hjälpt nu då..

var in på ryggis hemsida.. & kriterierna för att ha rätt att få komma dit var att man skulle ha haft smärta i minst 3 månader... haha.. 3 månader.. jag är inne på 8 :e året nu..  kanske dax att få komma dit nu då?

Nä nu ska jag sluta klaga...

kan inte rå för att jag är neggig... blir nog bättre med humöret så småningom..

Kram!


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Vad bra att du vart nöjd med bloggen! :D

2009-12-20 @ 18:36:30
URL: http://nathalienaslund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0