Tjopp på er !

Har nyss märkt att jag inte skrivit på ett par dagar...  har haft en hel massa annat att göra!  :)

Vi har gjort mera julgodis... haft en masssa pyssel hemmavid... ja, tiden har liksom bara flygit iväg !

Anton har klippt sig oxå!  vart sååå himla fin alltså, tänk att barnen plötsligt ser så stora ut när de klipper sig...

jag har pysslat på med insamlingarna som båda grabbarnas klasser har till fröken,skall fixa några fina julpresenter till de rara fröknarna !

Imorgon har vi paneringsdag med jobbet, vi skall vara på nipanhotellet.. sedan ska vi få lunch på nipanrestaurangen... sedan på kvällen har vi julbord med jobbet... så det blir restaurangmat hela dagen !  :)  kommer nog bli som en uppblåst ballong imorrn...  :D

På fredag är det dax för den sedvanliga julhandlingen i Birsta oxå... hualigen..jag gillar verkligen INTE att shoppa .... är inte alls så  förtjust i att gå i affärer... men jag har gjort en julklappslista, så vi vet EXAKT vad vi ska ha... inget onödigt springande alltså...  :)

leksaksaffärerna är ju alltid kul att gå i... så där lär vi nog bli ett tag...

mina kära föräldrar skall hämta barnen & passa dom medans vi är där... men vi MÅSTE vara hemma till 20:00 har jag bestämt... då är det ju IDOL finalen juh!!!   :)  Heja Erik !

Igår slog jag in ganska många julklappar ... bl.a de superbraiga grejorna jag beställde till killarna...  :)  gissa om dom är nyfikna?  :)

sedan på Söndag på självaste Luciadagen, har Anton Handbollscup i Ramvik, från morgon till eftermiddag.. jag var med förra året och det var jätteskoj & se hur bra dom kämpade !

Nu hoppas jag att jag får semester som jag ansökt om på söndag, så jag kan följa med !!

Jag tycker jag är värd att få beviljad semester då..eftersom jag inte blev beviljad på julafton... jag ska ju som sagt jobba kvälllen på julafton... ush !

Nä nu ska jag greja lite innan det är dax att arbeta!

Pösssssss!


Kommentarer
Postat av: Jimmy

Paneringsdag låter intressant....Undra vad som ska paneras?

2009-12-09 @ 20:27:44
URL: http://www.jimmysbetraktelser.se
Postat av: vickan

HAHAHA! va fan.. jag skrattar så jag snart pissar på mig... ! PLANERINGSDAG ska de va !

2009-12-09 @ 22:11:03
URL: http://vickkanh.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad synd att du inte kunde få semester på julaftonen, är det många som sökt? hoppas ni hittade allt ni sökte på birsta. Vi var där i onsdags och jag får panik av alla saker...blir alldeles för mycket!

2009-12-12 @ 09:55:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0