Alla Hjärtans Dag! :)

halloj!
först vill jag passa på att önska alla som läser en härlig dag i dag!!  :)
vi har myst hela förmiddagen här hemma, barnen har fått öppna sina små presenter vi gav dom, även jag & Thomas har fått varsina alla hjärtans dag present....  :)
jag fick 2 jättefina värmeljuslyktor utav barnen, av Thomas fick jag en jättevacker sten, som var inristad med " jag älskar dig"  sött.....   :)
lite trist mitt i all denna mysdag, är att Anton blivit sjuk..... han verkar ha fått nån sorts flunsa..han har ont i halsen, hostar & är allmänt krass... stackarn....
så någon handbollscup i morrn blir det inte, men han är förstående, och säger att han faktiskt inte orkar spela heller... och säger han det, då ÄR han dålig!
tråkigt, men det kommer fler cuper & matcher!

idag ska vi bara vara hemma. mamma & pappa ska hit en sväng ikväll, grabbarna har gjort fina alla hjärtans dag gåvor till dom & jimmy, bettan & milo!
som dom pysslade med det igårkväll...   :)
Hampus han ska iallfall fortfarande sova hos sin mormor & morfar...han ville det!  :)   han blev lite sur när jag sa att nu när jag & anton skulle vara hemma, behövde han ju inte sova där.... men det skulle han visst det!  :)

annars idag tror jag att vi ska ut på en liten skogsprommis, det verkar vara härligt ute!  ljust & fint!  känns nästan som om våren är på väg.... fast det är -18   hihi!

ikväll är det mellofest!
min vän sandra som bor i skellefteå, hon & hennes son Liam ska dit!!!!!!   * AVIS*
men hon har lovat att föreviga kvällen med kamera, så jag får väl kolla på korten sedan...  :)
vi ska gadda upp med godsaker & boa & plymer & glitter & glamour framför tvn !  :)
puss & kramen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0