Back to school & Det Stora Klippet......

tjopp!
idag har jag vart med Anton på skolan hela dagen!
det var superkul!
intressant att se vad de pysslar med hela dagarna.... och jag måste säga att dagen försvann i ett nafs!
jag tycker att Anton har en jättefin klass & en superduktig lärarinna, som har hållt på ett tag, så hon vet vad hon pratar om!

sedan var det ju dax då.... för klippningen!
som ni kanske ser på den suddiga bilden( kameran är knäpp! )  så vart det kort!!
jag är så himla otroligt nöjd alltså!  hon är heeeelt fantastisk denna människan på att förvandla hår!
det blev precis som jag ville ha det, t.o.m bättre än vad jag hade trott!
hon kom med nya ideer, blandat med vad jag hade tänkt, och vips så blev det as-bra!
jag har klippt kortare uppepå huvudet, lite längre på sidorna, åsså bak är det jättekort i nacken, men på sidorna bak i nacken, lite längre-resulatet vart jättefint & Coolt (  som grabbarna sa..  :)  )

sedan har jag färgat det KNALL rött nu ikväll oxå, så det blev maximal effekt på frillan måste jag säga!  :)
nu ska jag lägga mig med en bok, och tänka på Milo som ska opereras imorrn bitti!  vilket äventyr för lillgrabben....
Bror ska ringa mig så fort det är avklarat.... 
gonatt & puss!

Kommentarer
Postat av: bea

hallå! såg din frissa igår. men du såg inte mig. blev ju tipptopp!

hade faktiskt också vare och friserat mig.. klippte upp de in en page. och tog bort lite för jag har så satans tjockt hår.. nu är det min tur att vara hemma och sjuk. har fått vääärldens förkylning med feber och hela faderullan. (jag som aaaldrig är sjuk, har ju jobbat upp ett immunförsvar av stål efter år på dagis.:) jaja.. kram påre

2009-02-03 @ 09:57:43
Postat av: Madde

jädrans vad snygg du blev i håret:)

ha det!!!

2009-02-03 @ 17:14:31
Postat av: Nettan

Toppensnyggt!!! Nåt liknande skulle jag definitivt kunna tänka mig..., speciellt nu när jag funderat på att klippa mig kort igen... Är ju egentligen en "korthårs-tjej".. ;-)



VART klipper du dig??

2009-02-03 @ 19:10:46
URL: http://nettans.blogg.se/
Postat av: tomas

nu finns länk till vickan

2009-02-03 @ 22:39:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0