Födelsedag,Fettisdag & Förlovning!

ojojoj vad grejer det har hänt idag då!
först ut: Hipp Hipp Hurra för våran Betta idag!  idag blir vår lilla Bettan hela 29 år, vi var där på go-fika efter middagen, och sikken god marängtårta vi bjöds på.. jag åt alldeles för mkt av den..  :)
Vi gav henne presentkort på sportringen- inte ett helt normalt val till en som är TOTALT ointresserad av sport, men det var en väl genomtänkt present kan jag lova... vi gav henne det för att hon äntligen skall komma till skott & köpa sig ett par täckbrallor!  :)

idag har vi ju även fettisdag...jag har inte ätit någon semla idag- men imorrn ska jag det!  jag skall baka ett gäng semlor & ta med till Angelica,jag & Hampus ska dit & hälsa på innan vi hämtar Anton på skolan , det går så långt mellan gångerna vi ses.. så nu är det på tiden!  :)
sedan fick vi ju så mkt gott uppe hos Bettan, att jag inte känner för mer slisk idag....

Så till " The BIg News" !
Kronprinsessan skall ÄNTLIGEN få gifta sig med Daniel Westling!  fantastiskt!!
såg just  nu filmen som kungafamiljen spelat in , för att annonsera förlovningen mellan de unga tu...  gulligt värre!  :)
jag tycker det ska bli skoj med ett svenskt kungabröllop nästa år! kul att se vilket stort hallaballooo  det lär bli kring kläder,möhippa,party & sånt!

Nu ska jag ner & kolla på " Den rätte för Rosing" som jag spelat in... hehe... kan ju bli ett skoj program det!
see u imöran!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0