Grattis Pappa 55 år!!

godermorgon!
idag fyller min älskade pappa hela 55 år!
vi firade honom redan igår, eftersom jag jobbar 2 kvällar på raken nu..
så igår eftre skolhämtning for vi raka vägen upp på skedom med present( en del av presenten iallfall..  :) )
resten får brorsan ta med när dom kommer hem från Umeå, då dom ska fira pappsen!
jag hade gjort en liten korg med lite smått & gott, bl.a lite ost & kex..  åsså hade jag scrappat ett fint födelsedagskort till honom.  han blev nog väldans nöjd tror jag!
där fick vi jättegod middag & tårta!
jag & Anton var ute i den 20 gradiga kylan & spelade lite hockey på gatan.... att barn aldrig tycker att det är kallt??  jag frös som en toka!  men inte Anton inte!  :)

sedan var det dax för innebandyträningen, det kom 23 barn denna gången!  helt fantastiskt vilket genomslag det verkar ha blivit för denna barn-innebandy!  jättekul !
Thomas & de andra tränarna har verkligem fått en fin struktur på träningarna!

jag passar på att tacka alla för de snälla kommentarerna om min nya frilla & färg!  det är jättekul att höra att folk tycker man passar i en ny frisyr-man växer liksom litegranna...  :)

idag ska jag som sagt jobba..det känns bra!
även kväll imorrn, sedan dag pass på fredag, sen har jag helg!  :)

idag kommer bror,bettan & Milo hem från operationen i Umeå!  ska bli spännade att se Milo & hans nya gipsarm!
allt verkade ha gått bra iallfall!  skönt.....   :)

nu ska jag & Hampus fortsätta slappa lite tillsammans, sedan väntar jobbet!  :)
kramen!

Kommentarer
Postat av: Fadern

Tack,tack, men... du måste ha nåt fel på nummertangenterna, det står 5 istället för 4 i början på åldern !!!!

2009-02-04 @ 14:22:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0