hallihallå!

Godafton!
som ni ser på bilden nedan, så är Milo totalgipsad hela armen upp.... stackars liten ....
operationen hade gått bra, tur det!
men jag kan inte låta bli att tycka liiiite synd om honom som måste ha det där jättepaketet på sin arm... en hel månad!
huvvaligen, men han kommer säkert att vänja sig fort!

ikväll har jag jobbat, gick bra det!
innan jobbet idag så gjorde jag supergoda köttfärspiroger, dom var verkligen as-bra! jag gjorde 12 st varav jag åt upp 2 till middag på jobbet... resten har jag lagt i frysen...har en känsla av att de kommer att ta slut rätt fort..  :)

en tant på jobbet, sa en kul sak till mig idag, hon såg min nya frilla, och frågade om jag hade bränt upp mitt hår!! ?
och så sa hon till mig att inte gå så nära elden, så att inte resten vart uppeldat oxå!  :)
hehe... hon tyckte att mitt hår såg ut som en eldsvåda!  kanske det ...  :)  jag tycker att jag är as-cool!!  hihi!!

nu ska jag sussilussa!
först ska jag gå & släcka alla värmeljus....och akta mitt hår!  :)

Kommentarer
Postat av: AnnaKarin

Hej!

Här har det varit fullt upp ett tag, men nu sk jag iallafall tacka för det skojiga o gulliga grattis mms´et till Tyrone!

Snygg frisyr, förresten!!

Vi hörs, hej å hå och lev väl :)

2009-02-05 @ 06:29:04
Postat av: Angelica

Godmorgon! Han vänjer sig nog fort vid gipset! Ja, vi måste ses, men jag vet ej vilken dag. Kanske söndag skulle passa oss. På lördag ska jag vara "ungdomsvakt"åt han som bor hos mamma och pappa nu. Jo du trotsen har han kommit på för länge sedan, speciellt gråta utan tårar hihi! Kram!

2009-02-05 @ 07:46:00
Postat av: Anonym

haha ja jag kan gissa vilken tant som sa det :)/k-p

2009-02-05 @ 09:07:29
Postat av: tomas

du har fått länk hos mig

2009-02-05 @ 12:43:43
URL: http://www.luddeskamera.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0