Hipp Hipp Hurra Anton 8 år idag!!!!

Hejsan alla glada!
idag har det vart en stor dag här i hjälta!
Vår lilla älskling Anton fyller hela 8 år- otroligt!
det har varit full rulle härhemma hela dagen, imorse började födelsedagen för Anton med att vi sjöng för honom & gjorde en fin frukostbricka, med tillhörande paket!  han blev jätteglad!
sedan skjutsade jag honom till skolan, de har kortdag idag, så han gick bara till 12.
väl hemma sedan så gjorde jag & Hampus tårtorna till honom.... Hampus var jätteduktig & hjälpte till noggrant hela tiden!
efterskolan dök de 1:a gästerna upp, det var madde & company som kom & grattade, efter det har det vart full speed ända tills nu!  :)
ni kan ju gissa om han har haft en superdag....   :)
vi har haft besök av: min mor & far, min bror,Bettan, Milo, barnens farfar, barnens ena farbror Jens, min moster & B-A, min morbror, Ewa, min Kusin Maria, Hennes JOhan , Tuva-Li,min faster,Sten, mina kusiner Natta & Lukas,madde, alfred,elias,oskar,gustav..... listan är låång! och allt fika nästan gick åt!  :)
vi har alla haft en helt suvve dag!
barnen har lekt & stojat hela dagen & kvällen och de somnade nöjda som tusan...  :)
Anton har fått så mkt fina saker, mkt pengar, så nu kan han köpa sig nästan vad han vill!!  :)  han ville köpa swedbank arena...men jag sa att han måste nog spara ett tag till.....   :D
Han var jättenöjd med tårtorna iallfall!  tur att jag hann få sakerna med posten idag....  :)
imorrn är det dax för hans kalas på badhuset för killarna i klassen- det blir 11 barn där.. kommer nog att bli helskoj!
jag ska ta med en tårta & dricka & kex som vi ska fika där!
imorrn kväll är det som vanligt stor sittning framför tv-apparaten kl 20!  MELLOFEST!!!!   :)
mina förhandsfavvosar är: EMD,Molly,& BWO ! 
nu ska jag sussa....
Pussiluss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0