Höjden av lycka! :)

tro ni jag blev nå glad när jag hämtade posten nyss?
äntligen har katalogen för Bok-Rean kommit!!  wihoo!  då har man att läsa ikväll.....  :)
den startar på Bettans födelsedag , även kallad " semledagen" ! alltså 24/2 .
jag har tidigare år vart där på natten när bokrean startar... får se om det blir så även i år, det är lite mysigt faktiskt att strosa omkring bland böckerna mitt i natten... eller det kanske bara jag som är konstig..  :)

idag hade vi lite problem att komma i tid till jobbet... grabbarna var sååå trötta &  lite hostiga... men de har piggat på sig under dagen på skolan, nu är de som vanligt!
även imorrn blir det en tiiiidig morgon, men de lär nog slockna jättetidigt ikväll så de är mera utvilade imorgonbitti!
idag har Anton haft med sig en kompis hem från skolan, Robin, imorrn är det Hampus tur att ta med Markus hem, han var så väluppfostrad & rar i telefonen nyss när han ringde hem till Markus:  "  Hej det är Hampus från avdelning Kotten, Vill du komma med mig hem & leka imorgon? "  hihi... han lät så söt!  självklart ville Markus det!

idag gjorde jag en väldigt uppskattad middag, som jag hittade på charlotte perellis blogg...  det var en superlätt fiskgryta med vitlökscremefraiche & purjolök, åsså potäter till... alla härhemma (  utom jag..)  tyckte om den!
jag är inte så glad i kokt fisk... men man måste ju offra sig ibland....   :)

nu har Anton börjat nedräkning för fullt inför fredagen....   :)
Kram & puss!

Kommentarer
Postat av: Bettan

HAhaa! Han skulle sagt "Det är Hampus, Victoria och Thomas son" (jag har sett för mycket Amigo kanske...)

2009-02-16 @ 20:33:49
URL: http://www.bettansbetraktelser.se
Postat av: Angelica

Hahaha, jag tänkte jusst innan jag läst klart det du skrev om fiskgrytan att du inte tycker om fisk...sedan såg jag ju att du inte tyckte den var god!! Har du sett familjen annorlunda på tv4 kl 20:00 rätt intressant med alla barnen. En av familjerna har ju tio barn!!!! Ha det bra!

2009-02-16 @ 21:28:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0