Lööööördaaaag jaaaaaa!!!!

härligt med lördag!  :)
känner mig pigg & utvilad som tusan!
vid 11 tiden ville barnen till varsin kompis i staden, så jag skjutsade Hampus till Elwin, & Anton till Gabriel!
det känns väldigt konstigt att barnen nu är så pass stora båda två att de ska ränna runt till kompisar... Hampus har liksom vart lillkillen jämnt.... :) men nu har han blivit stora grabben han oxå, såklart vill han oxå fara till kompisar!
jag tycker det är kul att de har många kompisar!
när jag föreslog att de kunde ju ta hem två kompisar hit, så sa båda två" meeeen det är ju jämnt kompisar här nästan, vi vill fara till dom nu!!! "  hehe.... jaja, dom har ju sant i att vi har fullt hus här med barn var & varannan dag!  men det är så kul när det ränner runt fullt med folk här i hemmet !  :)

så nu har jag vart ensam hemma i ett par timmar, tyst.......   :)  jag har damsugit lite, skottat en himla massa snö... snart ska jag hämta barnen, sen ska vi fara & kolla på kälkhockey finalen på nipvallen!
ska bli spännande!

ikväll laddar vi för mello-fest här hemma! äntligen skall det dra igång, jag har längtat hela året efter detta!! wohoooooo!
kramar till er & ha en sköööön helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0