Mello-Fest. !

tjoho!
så har man avklarat 1:a deltävlingen...& tjoho, fick jag inte iallfall ett rätt på Alcazar!  :)
såklart gick snyggosarna vidare!!  låten var kanoners!  fastnar som ett smäck direkt!
Emilia var ett otippat kort, men den var ju bara för mysig låten!  & en av mina favoriter, Caroline Af Uggla-vad kan man säga? hon är ju frän alltså! grabbarna tyckte dock att hon var det sämsta dom hade hört-NÅGONSIN!  :)
lite kul tycker jag att det är att det blir lite skrällar i dessa sammanhang, men både jag & killarna höll faktiskt in i det sista på Marie Serneholt, synd så synd att hon inte gick vidare..... Anton vart så sur!!

åter till dagens aktiviteter... Kälkhockeyn vart en stor hit!  killarna var mäkta impad över åkarna!
vi fick ju med oss Hampus kompis Elwin oxå!  så småkillarna sprang & härjade på rejält!
Anton & jag var nog mest intresserad av hockeyn...  :)
Korea vann iallfall med 2-1 över polen!

och tusan som jag har skottat idag...och nu ser det likadant ut på marken.... fuuuuuullllt med snöööööööö!
så det blir till att storskotta imorrn oxå!
imorrn ska vi skjutsa Anton till en annan kompis, Nima, dit ska vi kl 12.
vad Hampus & jag hittar på, det får vi se.
nä nu ska jag lägga mig.... känner mig trött på ögat......   :)
trist att måsta vänta en hel vecka på nästa mello......  jag skulle vilja ha mello varenda dag!!   :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0