MumsMums!!!

jajamensan, allas vår lilla mumsmums zelmelöw gick raka vägen till final i globen!  wohoooo!!  det gillade vi härhemma!
faktiskt tror jag, utan att ha hört alla bidrag att detta kan vara den stora vinnaren av alltihopa!   as-bra låt!  men även HEAT-rockerkillarna, var skitbra!  kul med lite rock n roll!
suck... nu måste man vänta en hel vecka till nästa deltävling.....  jag skulle kunna ha mellofest varje dag!  :)
idag ahr vi vart ute en sväng i kylan, barnen spelade utebandy med grannbarnen, de hade så skoj!
sedan kom barnens farfar på besök-alltid lika trevligt!  han hade även med sig choklad till oss-oxå alltid lika trevligt!
efter en stunds surrande & lekande for han vidare hemöver,
då dök min mor & far upp med lite hjärte-presenter, en peng & ett coolt drickesglas till barnen & triss lotter till oss!  tack så mkt för det !
vi gav mamsen & pappsen ett fint porslinshjärta som skall hängas på väggen, superfint!
till middag idag blev det tacos-vi har verkligen haft en jättemysig dag tillsammans!
nu ikväll har Hampus stuckit till skedom för övernattning, så imorrn ska jag & ANton dit & hämta hem honom!  :)
då ska jag även permanenta mamsen!  :)
tyvärr blir det då ingen handboll för Anton imorrn.... han är fortfarande hostig som tusan... men jag tror inte att han är allt för jätteledsen över det, han vet att det kommer fler matcher!

nu ska jag se efter om Anton ska sussa nåt inatt!  :)
puss & hoppas att ni alla har haft en minst lika härlig dag som vi har haft! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0