Onsdag!

Hallå i stugorna!
idag har jag & Hampus vart lediga!
imorse kom min mamma & pappa & hämtade Anton & skjutsade han till skolan, så jag slapp dra upp lilleman & ut i kylan...han behövde verkligen vila efter allt kräkande...  :(
när han väl vaknade var han mkt piggare! idag har han vart som vanligt igen!  verkar vara över med kräket för denna gången!
han skall få vara hemma från dagis imorrn iallfall... för säkerhets skull....
idag har han & jag gjort biffar & köttbullar & fryst in... han har  gjort chokladbollar-helt själv!
han har även geggat ordentligt med bl.a snö,havregryn,digestivekex & mjölk!  vart en himla salig röra kan jag säga..  :)
vi har vart ute i nån timma, men det var ju -20 så det kändes som om det fick räcka med frisk luft ett tag!, så en timma var alldeles tillräkligt!
en annan sak vi gjort, sedan 2 dagar tillbaks har vi kollat på en film grabbarna fick av mina föräldrar i julklapp:  Trolltider-julkalendern som gick för en herrans massa år sedan...fasiken vikken bra kalender det var!
grabbarna är hel-galna i denna !  så idag har vi lyckats plöja igenom den till det 24:e & sista avsnittet!  se den om ni inte gjort det!

ikväll har jag & Anton vart till Ewa & Robin en sväng, hon fick klippa Anton, det vart hur fint som helst!
han blev supernöjd!
Hampus har idag oxå bestämt sig att han vill klippa sig!  hör & häpna....   :)
så imorgon skall han förmodligen bli klippt av sin far!  om Thomas hittar nån bra trimmer att köpa vill säga...

nu ska jag sussa!
pussiluss!

Kommentarer
Postat av: Jimmy

Nej, för tusan! Ska ni verkligen förstöra hans hår på det sättet?

2009-02-11 @ 22:08:56
URL: http://www.jimmysbetraktelser.se
Postat av: morfar

Rockers klipper sig mycket sällan !!!!!

spara ett par år till :)

2009-02-11 @ 23:36:42
Postat av: Angelica

JA, den kalendern är ju jättebra. Vissa kalendrar som varit har ju inte varit nått att se direkt. Skönt att kräkandet är över!!!

2009-02-12 @ 15:38:33
Postat av: Angelica

JA, den kalendern är ju jättebra. Vissa kalendrar som varit har ju inte varit nått att se direkt. Skönt att kräkandet är över!!!

2009-02-12 @ 15:41:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0