Tö-Torsdag!

Idag är det värsta slaskvädret här...  var ute & skottade nyss & jädrans vad det tog på kan jag säga!
kommer att få träningsvärk av allt skottande tror jag!  snön var MKT tung!
annars idag har jag & Hampus bakat matbröd, supergoda bröd som jag fått receptet av Angelica!
och pluset är att barnen var helt galna i det! så nu ska jag göra en storladdning till kanske imorrn, och frysa in!
har bakat till min mor & far åsså ska Bettan & brodern få provsmaka oxå!

Hampus har vart hög på alvedon & pencillin idag kan jag säga...  :)  tur att han är så istället för att han har ont & skriker iallfall!
det blir jag som stannar hemma med han imorrn iallfall.. tror att det blir bra att han har helgen nu på sig att pencillinet får göra sitt!

Idag har Anton vart på utflykt-i slasket..men de hade haft det superkul hela dagen!
skojskoj!
idag brukar vi ju åka skridskor, men det får vi hoppa över idag, med tanke på Hampus, eftersom Thomas jobbar kväll, men det har Anton full förståelse för.
lite sur blev han att vi inte skulle åka, men det gick över snabbt!  :)

Nu ska jag se vad vi ska göra för middag..... samma visa vaeje dag.... vad ska man äta?  :)
Kramar!

Kommentarer
Postat av: Madde

Hejsan!!

vad var det för gott matbröd du bakat?

kan man få receptet

2009-02-27 @ 12:20:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0