Wohooo Barbie-50 år!

idag fyller alla flickors bästa vän hela 50 bast!
jag minns den gamla goda tiden , på skedom tillsanmmans med min bästa vän Sandra.... åååå ett sånt fint barbiehus hon hade!  vi lekte i detta barbiehus mest hela dagarna! 
Jag hade väldigt många barbies jag oxå... mest gillade jag " långhårs" barbie.... hon som hade håret ner till fötterna... hehe...  sedan hade jag flera favvosar, bl.a Ken med sin bil....  sport-barbie...kan nämna mååånga! 
men hur som helst, så hände något med ALLA mina dockor.... vad undrar ni?  jo, min lillebror KLIPPTE sönder mina dockor...och inte bara deras hår...NÄÄÄ han klippte kroppsdelar av dom! ush ett sådant blodbad vi hade hemma på skedom, kroppsdelar låg lite överrallt!  :)  jag blev ganska arg minns jag.

men idag tycker jag faktiskt synd om familjen Häggström/Westman- både Jimmy & Bettan har oxå åkt på magsjuka!
samma som Milo...huvva!!!

hoppas att de kryar på sig fort.... jag evt att det är inte det allra kuligaste att vara sjuk själv, när man har en liten att ta hand om oxå... många kramar till er!!

ikväll har jag jobbat järnet!
tiden flög iväg hela kvällen.... och vips så var det dax att fara hem!  :)
nu ska jag sova, ska börja jobba igen 6:45...... puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0