Dollar......

dit går resan imorrn!  jag & Hampus ska hänga på min mor & far en sväng till k-fors och inhandla lite småvaror på dollarstore, trevligt!
idag har jag jobbat-som vanligt....  men härligt nog är jag ledig imorrn!
idag har killarna vart väldans trötta p.g.a att de var vakna lite för länge igår.... men sånt brukar ju gå till sig, nu ska de strax gå & lägga sig, så imorrn är dom inne i samma gängor igen!  :)
imorrn ska Robin följa med Anton hem, skolan slutar tidigt imorrn, lärarna ska visst på nån utbildning.
åssså på kvällen är det upptakt för innebandyträningen på valla skolan! jag tror nog att barnen längtar som tokar!
Stackarn Thomas har blitt sjuk oxå.... ont i huvudet & kroppen, flunsa på gång kanhända?
så han är hemma imorrn från jobbet, han har vart hemma idag oxå... huvva!
jag känner mig helt slut i både kropp & huvud efter helgjobbandet.... så nu ska jag bara lägga mig & slappa & kolla på " bonde söker fru" bröllopet på 4:an!  hihi....kanske kan " skämskudden" åka fram.... man vet aldrig....  :)
nu säger jag en tidig gonatt till er alla vännerna mina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0