god afton!

hallojs vänner!
nu är jag nyss hemkommen från en jättehärlig kväll på min granne siv-britts mottagning på djupövägen: PUSH !
jag & mamsen vart ju bjudna dit på en liten VIP kväll , där hon visade lite hudvårdande artiklar med aloe vera, väldigt braiga grejer!
vi fick oss en ansiktsrengöring som hette duga!  mitt ansikte är numera lika lent som ett baby-arsle!  :)
det var två härliga timmar vi fick där hos henne! 

annars har jag jobbat idag, fick storfinfrämmande på jobbet idag oxå... av min mor & far & milo!
efter jobb var det dax för hemfärd, middag, mys, sedan iväg på Antons handbollsträning, han har blivit för himla duktig våran go-pojke!  :)
hampus längtar såååå tills han är 6 år & får börja han oxå!!

Thomas sa att anton hade haft så ont i huvudet när han skulle sova....hoppas att det inte är nån sjukdomshistoria på gång.......  :(
får se om det blir nån skola för honom imorrn.....

har ni sett vilka söta bilder jag hittade i " arkivet" ..  ?
tänk vad fantastiskt det är med barnen.... på bara 1-2 år växer de nåt otroligt!
Milo känns nästan inte igen.... & våra grabbar var så korthåriga....   :)
nä nu är jag trötter... ska upp imorrn i tidiga ottan igen....
gooooooood night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0