GOD morgon på er vänner!

hallå...
idag mår jag lite bättre...satt igårkväll som ett pucko under en handduk, lutandes över en panna med kokande vatten...såg rätt kul ut, Hampus undrade vad jag sysslade med...  :)
jag tror att det hjälpte bihålorna lite iallfall...kändes imorse som om det hade släppt något, trycket jag hade över ögonen & huvudet...hoppas hoppas att det inte blir värre...
som det känns nu är jag bara lite trött & halvhängig.... men efter att ha trotsat kylan, & skjutsat anton på skolan, så sitter jag & Lillen här nu & myser i soffan!
jag skrev förut att jag kanske inte skulle skriva på ett tag...men jag vägrar låta dessa människor få mig på ett sorgset humör!

känns bättre om jag skriver, och jag vill tacka för alla värmande ord jag fått...det hjälper något otroligt!

jag har insett att det är synd om alla desssa människor som är bittra & arga..

nu ska jag lägga upp en liten del av en enkät som jag hittade på en blogg...den var rätt intressant..  :)

jag gillar såna frågeenkäter... så here it comes...


1. Hur gammal är du om 5 år?

- 39 år.... wow! nästan dax för ett hejdundrande 40 årskalas då....  :)


2. Längd?

- nu, 1.73,5...om 5 år har jag nog börjat att krympa...  :)


3. senast sedda film?

- " Star Wars-stjärnornas krig" från 1977, kanonfilm!

4. Vem ringde du senast?
- min lillebror Jimmy,igår.

5. Vem ringde dig senast?
-Min mor, igår.

6. Föredrar du att ringa eller sms?
-Sms.... har aldrig gillat att prata i telefonen...

7. Vem tillbringar du minst 2 timmar med idag?
-Min familj: Thomas, och mina 2 underbara barn, Anton & Hampus!

8.Är dina förälrar gifta eller skilda?
-inget utav alternativen... de äro förlovade sedan urminnes tider.. typ 35 år eller nåt..  :)

9.När såg du senast din mor?
-igår, över en kopp kaffe hemma hos mor & far!

10. Vilken ögonfärg har du?
- Brun/ Gröna

11. När vaknade du imorse?
- 06:50

12.Favvo julsång?
-" all i want for christmas is yoooouuuuu"..........

13. Favvoplats?
-hemma!

14. icke favvoplats?
-på något ställe där man inte vill vara....

15.Vart är du om 10 år?
-hmm...kvar i sollefteå, tillsammans med min familj!

16.Vilka läder,städer,öar har du besökt?
-Teneriffa, Corfu,Magaluf,Kanarieöarna,Tunisien,Ibiza,Bugarien...

17.År du social?
- kanske ibland...tycker om att vara för mig själv..

18.Senast lästa bok?
-Åke Edwardssons " Rum 10 " mycket bra! läste ut den igårkväll!

19.favvo författare?
- åh herrejesus...har så många... men jag säger, Camilla Läckberg, Stieg Larsson,Marian Keys,Peter Gissy,Anne Holt

20.När campade du senast i tält?
-i somras med mina grabbar på våran baksida!  :)


Kommentarer
Postat av: Bettan

Bra idé att inte låta diverse surkartar dra ner ditt humör mer!

Har du sett att M.K har släppt en ny bok?! "This charmin man" tror jag den hette... Nej, dax att jobba vidare. Bye!

2009-01-16 @ 09:48:51
URL: http://www.bettansbetraktelser.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0