goooomorron i ottan! :)

så sitter man här då i den tidiga ottan... känner mig inge vidare, ont i halsen & har kallsvettats inatt...men dum som man är så hä man iväg sig på sitt arbete iallfall! wohooooo!.... eller inte...

ska snart väcka alla mina 3 grabbar, varav den äldste på 33 år är den som är mest svårväckt...   :)

igår var det high life här i hjälta!
slutade tidigt, så när jag hämtade barnen på dagis, så fick jag med mig 4 barn till priset av 2...   :)
Gabriel & Adelia hängde på grabbsen hem hit!
medans barnen lekte så himla bra, passade jag på att baka dessa solskensbullar- dom var verkligen superlätta & goda!
mot kvällen var det dax att köra Anton på handbollsträningen! efteråt var killarna så hila trötta, så dom däckade vid 20!  det lär nog bli samma ikväll.....
nä nu ska elaka mamman gå & väcka barnen.....   :)
mycket kärlek & stora kramar till er alla!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjenare bloggdrottning! ^^ Men asså eftersom du är bloggdrottning och jag är släkt med dig så borde jag bli en blogg prinsessa? :O Eller? ;)

2009-01-13 @ 19:06:39
Postat av: Nathalie :)

Oj........ Glömde skriva att det var från mig :D

2009-01-13 @ 19:08:38
URL: http://nathalienaslund.blogg.se/
Postat av: vickan-Storkusinen

hehe...offcourse nathalie! låt gå... du får vara min lilla sessa! :)

2009-01-13 @ 19:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0