hellooo!

tjo på er vänner!
idag har vi hunnit med att vart ute & härjat en stund, just nu har hampus en kompis från dagis här, Elwin, hans bästa vän på dagis! de har lekt maskerad & allt möjligt!  :)
Anton är hos grannarna för tillfället, de var förresten här igårkväll & hade med sig Guitar Hero-world tour, till Wii spelet, himla kul var det! kanske nåt för barnen att önska sig....
idag om nån timma ska vi skjutsa hem elwin, sedan åka & hälsa på pappsen en stund innan det är dax att fara & kolla på Thomas match!  hoppas att vinsten från igår håller i sig... men det kan bli svårt... skellefteå som dom ska spela mot ligger 3:a i serien.... men man kan ju hoppas!  :)
hehe... Hampus håller på att lära lilla elwin att spela nintendo wii...låter ganska roligt där innifrån vardagsrummet kan jag säga!  :)
nä nu ska jag fixa lite pannkaka & grädde till grabbarna!
ocg jag är så avis på ett par av mina kompisar från s-vall.... de var på p3 guld-galan igårkväll i göteborg..... skojskoj!!
de hade säkert en toppenkväll!
men det hade vi oxå.... inget kan slå körslaget!  :)
kram på er mina vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0