kalas på gång!

tjolahoppp!
idag har jag jobbat som en toka....  tänkte nästan inte åka på jobbet idag, har snorat som en gris i natt!
men det gick fint att jobba iallfall!
efter att ha hämtat barnen uppe hos mina snälla föräldrar som passat dom idag, fick även middag där! tack !
så for vi hem & gjorde en liten snabbtårta till grannarna som skulle komma på besök ikväll & gratta Hampus!  han har tur han, blir grattad i fleeera dagar!  :)
han fick en liten radiostyrd bil & en polis-lego gubbe på motorcykel- mkt populära presenter!  :)
ikväll har vi fixat till hans tårta som han ska bjuppa på imorgon på kalaset!
det har ringt ett gäng med barn-eller föräldrar till barn, & tackat nej till kalaset p.g.a att många har magsjuka..  :(  huvva!   det verkar gå magsjuka nu på många håll..... hoppas vi slipper!
just nu är det runt 10-15 barn som jag vet.... men många , typ 8 st har inte hört av sig alls ang. kalaset, om de kommer eller inte... så man får ju kanske räkna med att dom kommer oxå!  har gjort ett gäng med godispåsar iallfall, får väl se hur många som dyker upp!
Hampus får nog en toppendag vilket som!!
på söndag skall jag & barnen till deras farbror Jörgen & hälsa på!  ska bli himla skojigt!
ska ta med lite böcker till hans ur-gulliga tjej oxå!  hon gillar oxå att pyssla, precis som jag!  :)
bu ska jag se efter om barnen kan tänkas att vilja gå & lägga sig... HAHAHA! 
sänder en kram till min lilla Milo som visst är förskyld stackarn..... det är säker jag som smittat han....   :(
mkt kärlek till er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0