Kalasdax!

hallåå vänner!
men huvva vad kallt vi har det nu..... - 21 står det på nu här hemma i hjältaskogarna.... brrrrr!
idag har det varit kalas för fulla muggar här i huset!  :)
15 glada barn har stojat järnet här hemma , allt flöt på helt fantastiskt bra hela tiden!
Hampus är så himla nöjd med den här dagen, och alla presenter som han fick.... wow!  superfina saker allihopa, och Hampus sken som en sol hela kalaset igenom!  :)
från början på kalaset , så satt alla barnen så snällt & fint uppraddade på soffan, i väntan på fikat..det var nästan så man blev rädd.... de var FÖR lugna... så då sa jag till dom att efter fikat ville jag se lite bus & spring!  hehe.. det tyckte barnen var kul, och nog sprangs det & busades rejält i de timmar kalaset pågick! :)
efter kalaset , så följde mina barn med gabriel & adelia hem, så då passade jag på att städa upp hela plejset!
jag röjde & städade i 1 1/2 timma, sedan var det dax att hämta barnen, sedan for vi på stures & intog vår middag där!
mkt lättsamt!  :)
nu tar vi det lugnt ..... väntar på att Körslaget ska börja snart!
ha en fin kväll allesammans, det ska vi ha!
Kraaaaam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0