Köttigt!

Hej hallå!
så är man hemkommen från jobbet då.... skönt! trodde inte att kvällen skulle ta slut- någonsin!
direkt efter jobbet åkte jag & hämtade en hel massa kött!
så nu har jag packeterat kött & köttfärs för brinnande livet.....  hehe... nääääädå, det gick så snabbt & smidigt så!
jag & mor & far har " kommit över" ett parti finfint kött som vi ska dela på, så nu har jag packat åt både mig & dom!
just i detta nuet sitter jag & kollar på utröstningen av lets dance!  spännande......
wohooo carl jan granqvist är kvar!  :)
han är en riktig charmör...en gentleman.... att det finns såna kvar!  att han inte är den snyggaste hästen i hagen, det är en heeelt annan sak!  :)
jihooooo blondinbella åkte ut!!  stackarn på ett vis.... men jag tyckte oxå det! hon känns lite falsk tycker jag, så himla glad & föööör positiv HELA tiden.... ingen kan tycka att allt är bara sååååå himla bra JÄMT!

jaja nog om det.
nu ska jag gå & sussa & ladda för en hel helg på jobbet.

imorrn ska Hampus sussa hos mormor & morfar, han ville hellre vara med dom, än hänga på Anton & Thomas till Umeå!  men Anton han längtar att få följa med pappa på bortamatch på söndag!
Hampus har förljt med en av sina " girlfriends" idag efter dagis... Adelia vart det denna gången!  :)
de hade haft jättekul!

nä nu måste jag slita mig härifrån!!
krampå er alla goa & rara människor!  & ha en bra helg!

Kommentarer
Postat av: Jimmy

Har du sett Blondinbellas videodagbok på teven nån gång? Det måste vara ett av de sämsta som nånsin visats!

2009-01-24 @ 09:40:53
URL: http://www.jimmysbetraktelser.se
Postat av: vicks

haha! näää det har aldrig fallit mig in att kolla på den.. :) men nu måste jag ju kolla bara för att du nämnt det!

2009-01-24 @ 09:46:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0