Mys-dag!

idag har det vart en sån där dag som man bara älskar.... lugn & skön utan stress alls!  så skönt.....
medans Anton var på skolan så lekte,spelade, & städade i sakta lugn takt , jag & Hampus, vi hade jättemysigt! :)
nu tittar jag mig omkring, och det ser så bra ut nu när jag städat & fått bort ALLA julsaker, inkl.övervåningen!
innan vi hämtade Anton var vi en sväng på skattkistan & inhandlade lite nya ljus, sedan vart det en tripp på ica.

en kompis följde med Anton hem idag, så alla 3 killar har lekt så himla bra!  det har varit en harmonisk dag idag, om man ska använda rätt ord......  :)
till middag stekte jag ca 1 miljon pannkakor-kändes det som iallfall....hehe..
sedan har jag surrat lite med min Angel, snart kommer liten bebbe....  * längtar*
tro vad det blir för henne denna gången...?  jag gissar på liten tjej....   :)

just nu sitter jag & kollar Grammisgalan, mkt trevligt program!  musik, sånt gillar jag!
men nu till nåt helt annat.....
jag ska nu tipsa er om mina favvo-sajter här i denna lilla cyberrymd!  :)
och eftersom tipsen kommer från mig, är de dom bästa!  :)
www.Bokus.com billigaste du kan hitta, ex.pocket: 34 kr, kan man hitta billigare?
www.Marrakezh.se olika erbjudanden varje dag,allt möjligt säljs ut!
www.Lush.se smink,dush,shampoo,parfym mm.mm..... roliga !
www.Yankeecandle.se underbara doftljus i roliga dofter!
www.bluebox.se allt möjligt roligt!
www.aftonbladet.se man måste ju hålla sig uppdaterad med nyheter oxå...  :)
www.facebook.com har ni inte fixat sida på fejjan ännu, så gör det! :)

nu orkar jag inte skriva mera.... har säkert glömt en hel massa sidor jag brukar kolla in, men dessa återkommer jag med! :)
kramar!

Kommentarer
Postat av: AnnaKarin

Åh vilken lyckost som hunnit ta bort alla julsaker !! Jag ska göra det inom kort, men det är några andra saker som står före på göra-listan bara... Skönt att det inte är -30 grader ute längre iallafall :) Ha det gott hörni!

2009-01-08 @ 10:58:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0