Saturday Night Fever....

jahaja.... måntro om det är sjukdomsdax på gång här i huset igen.....
Hampus har inte vart sitt vanliga jag idag, han har mest bara legat, & sagt att han är trött & har ont i halsen.... Anton började att tok-snörvla nu ikväll... & jag mår inge vidare heller.... har börjat fått dessa j-vla svimmningsattacker igen!
höll på & dra med mig hela fikavagnen ner i golvet på jobbet idag! det känns inge vidare att inte veta när jag ska tuppa av...jag menar, det kan ju i värsta fall ske på de mest konstiga ställen.... jag känner mig faktiskt liiite halvskraj över detta, men jag anar ju att problemet sitter i mitt " obefintliga" blodtryck.... men jag behöver INTE gå till farbror doktorn...än...
så vi får väl se vart det landar..... Sick Or Not sick....

som ni ser har jag lagt in lite olika frisyrbilder....  ikväll har jag bestämt mig!  jag ska klippa av mig håret!
en korsning av dessa frisyrer vore kanon!
har försökt förklara för folk hur jag vill ha det, men det är totalt obegripligt för människor att förstå när jag ska försöka beskriva...här gör jag ett försök:
"  lugg, jättekort hår på sidorna, lite längre uppepå, så man kan strula till det, åsså typ lite " hockeyfrilla" aktigt baktill, alltså ganska långt i nacken..."  hajar ni?  :)
en lite halvpunkig frisyr typ... åsså ska jag färga det, kanske knallrött eller med slingor? eller svart & knallrött!
jaja, får se vad det kan tänkas bli!
ska iallfall ringa frissan på måndag!  spännade!
fast det är klart...jag hinner säkert ångra mig innan dess....  :)

nä nu måste jag sova!
skickar en stoooor puss till Hampus som spenderar natten med hans superbraiga & snälla morföräldrar!
imorrn är det 14 timmar på jobbet som gäller!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hon som är med i bolibompa har ju en skithäftig frisyr, som jag ska göra någon gång, då jag börjar jobba igen. Hon hae luggen uppåt. kort på sidorna och långt resten, lite rödfärgat hår. Men jag kommer inte på vad hon heter!!

2009-01-25 @ 11:54:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0