Speedade dagar! :)

Hallojsan!
jag har inte riktigt hängt med dessa 2 dagarna som har vart....  de har gått så himla fort!
det har vart full speed sedan i onsdags tycker jag!

igår var vi & åkte skridskor med barnen & Jörgen, medans Thomas & barnen åkte & skojade på med Jörgen, passade jag på att röra på dö-fläsket litegranna!  jag tog en ganska så lång promenad från nipvallen, ner runt stadens alla torg, sedan runt hullsta-hembygdsgården-& upp på nipvallen igen, lagomt till att hinna kolla på kidsen när de åkte de sista varven & gjorde de sista målen!  :)  de var heeeelt slut efter den träningen!  svettiga som aldrig förr!!

idag har dagen  gått ännu fortare...om det är möjligt...  :)
jag har vart ledig, men direkt efter att Anton slutat skolan, stack vi allihopa med Katrin, Gabriel & Adelia på Westerlunds & fikade där tills badhuset öppnade, sedan plaskades det friskt i ett par timmar, sedan var det dax att åka hemöver för en snabblagad middag, innan vi åkte in till staden igen för innebandyträningen!
barnen var lite disträ idag... lite fredagströtta sådär... hade svårt att lyssna på Thomas... men tillslut vart både Thomas & barnen nöjda & de spelade på jättebra & kämpade järnet!!
efter träningen vart det hemåt, men först en  sväng till forsmo för att släppa av en kompis till Anton, som oxå är med i laget, sedan hem till våra grannar för att gratta Jacke som  fyller 11 år idag!! ´hipp hipp hurra!!
hade gjort ett roligt & fint kort till honom som han blev väldigt nöjd över... men mest nöjd var han nog över innehållet... pengar....  :)
där skulle vi egentligen bara vara en väldigt kort stund, typ till halv åtta...men vi kom därifrån bara för ett tag sedan!  :)  vi hade så himla trevligt där, myste & fikade & surrade för fullt! även fast man bor grannar, så har både dom , med sina 4 barn fullt upp, liksom vi har med alla aktiviteter, så det blir inte att man hinner ses så ofta som man skulle vilja.... men då har vi desto skojigare när vi träffas alla tillsammans, som vi gjorde ikväll!

nu håller killarna på att ska sova..... de är rätt möra....  :)   vi har kollat slutet på lets dance- och det är alltid lika underhållande!
det har vart mkt frågor från barnen idag oxå, angående Milos operation på onsdag.... de undrar hur det ska gå till?  kommer mIlo att ha ont? hur länge blir han borta? mm.mm....... jag svarar så gott jag kan, och de verkar nöjda med svaren!  de tycker oxå att det ska bli spännade att se han med bara 1 st tumme på sin hand oxå!  :)

imorrn jobbar jag till 16..... men helgerna brukar gå fort!
imorrnkväll tänker vi bara vara hemma & ta det himla lugnt kan jag säga..... känns som om jag behöver det!
har börjat att pyssla ihop lite fina alla hjärtansdag kort oxå!  det är så kul att pyssla & scrappa!
jag har ganska många kort vi har tänkt göra & ge bort till nära & kära...och inget kommer att vara det anda likt! 

på söndag är det dax för innebandycupen!
vi ska spela 5 matcher, och förhoppningsvis kanske , ta oss till final!  :)
som tur är har jag min heldag/kväll då, så jag har 2 timmars rast mellan 13-15  så då hinner jag swisha till valla & kolla på ialfall 2 matcher! ska bli så spännade & roligt att se dom matcha igen, det var så längesedan som vi spelade, innan julledigheterna!!  så kanske kan det vara lite ringrostigt till en början.... :)

nu ska jag kolla sista på tvn innan det är dax att sussilussa!!
kraaaaam!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sov så gott och ha en trevlig jobbarhelg!!

2009-01-30 @ 22:23:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0