1:a dygnet hemmavid!

Härlig dag har det vart idag vänner!
förutom att vädret suger just nu.... men jag är så nöjd med den här sommaren!  min semester har bara bjudit på soliga dagar, förutom dessa 2 sista dagar... och det är det bästa semester-vädret  jag haft på några år!
Idag har vi ägnat åt att tvätta 4 maskiner tvätt....  åsså har jag städat lite, färgat håret, och mina vänner, idag har jag vart hos min lilla snälla Madde & fått låna en superfin rockabillyklänning a la 50 -tal!
På fredag är vi bjudna på sommarfest hos Helena & Sandra, som fixar fest varje år, med olika teman... förra året var det " Båt " tema....  detta år fick vi meddelat att det var " Rockabilly" tema !   och jag som är en sådan rockabilly-tjej....  eller inte!   :)
men som tur var har man vänner som kan det där... så nu är klänningen fixad!  det är en klänning med vitt liv, blå kjol med vita prickar, samt att det är en tyll-underkjol, som sticker ut lite under den vanliga kjolen! åsså ska jag ha en blå liten sjal runt halsen!  komemr att bli sååå gullig såååååå!   :)
T skall jag klä på en skinnpaj...hehe.....  killarna skall jag frisera med Elivs-slick i håret, och cool skjorta... med uppvikta flikar i halskragen!   :)  vilket gäng vi kommer att bli!

Annars idag , förutom besöket hos Madde , där jag för övrigt fick mig en god kopp kaffe!, så drog vi upp till Milo för att ge honom ett par saker som vi köpte till honom på Toys r us, han blev glader!!  han fick en traktor & ett litet flygplan.
där hade bror dukat upp kakfatet... så då blev det fika där oxå!  härligt!
sedan tog vi Milo och gick till min mor & far, de håller på att fixa till vardagsrummet, har målat väggarna blåa, blev verkligen superfint!
grabbrna var superglada att få träffa mommo & moffa igen....  :)
så glada att de nu sover över där!  men jag ska hämta upp dom imorrn på dagen,  för ev. ska Hampus-mannen till kompis igen imorrn! får se hur det blir....
så nu ikväll har jag sett en film, " Love Guru"  jädrans rolig film!
åsså städat då så här mitt i natten..normalt.... näää....  :)

Men nu är det sängläge som skall gälla!
vill passa på att tipsa om en superintressant bok som jag läser just nu:  Marilyn Mansons självbiografi, den är kanon!

Puss & Nattinatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0